Xiaomi Redmi Pro 64GB

گوشی شیاومی پرو 64 گیگ

شرکت شیائومی گوشی جدید خودش را با نام Redmi Pro معرفی کرد. از ویژگی‌های جالب توجه این محصول می‌توان به دوربین دوتایی که در پشت آن قرار گرفته اشاره کرد. این دوربین دوتایی باعث می‌شود که عمق میدان در عکس‌ها بهتر شود یا بتوان در زمان عکاسی روی یک نقطه‌ی خاص بهتر فوکوس کرد.

 

گوشی Redmi Pro از دو دوربین بهره می‌برد. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با لنز IMX258 سونی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی سامسونگ

گوشی شیاومی پرو
 

این گوشی از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی AMOLED با کیفیت Full HD بهره می‌برد. از تراشه‌ی Helio X20 و Helio X25 با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز بهره می‌برد و در دو مدل با ۳ و ۴ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود. همچنین این گوشی در سه مدل مختلف با ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. تمام این گوشی‌ها از بدنه‌ی آلومینیومی بهره می‌برند. سنسور تشخیص اثر انگشت آن هم روی کلید خانه قرار گرفته است.

گوشی Redmi Pro از پورت USB Type-C پشتیبانی می‌کند و باتری ۴۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. ضخامت آن هم ۸٫۱۵ میلی‌متر است و ظاهر زیبایی هم دارد.

این گوشی در تاریخ ۱۶ مرداد ماه راهی بازار خواهد شد. مدلی که ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد با قیمت ۲۲۵ دلار عرضه می‌شود. این گوشی با تراشه‌ی Helio X20 بفروش می‌رسد. مدل بعدی که ۲۵۵ دلار قیمت دارد هم ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. مدل دیگر این گوشی که ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد هم با قیمت ۲۹۹ دلار بفروش می‌رسد. این گوشی از تراشه‌ی گرافیکی Mali T880 بهره می‌برد.

 

 

http://s5.picofile.com/file/8285503692/qs45r47y.png

 

 

 

 

.