Xiaomi Mi Band 2

دستبند سلامتی Xiaomi Mi Band 2

 

دستبند سلامتی Xiaomi Mi Band 2

 

با توجه به قیمت این محصول، نسخه ۲ دستبند سلامتی شیائومی ویژگی‌های بسیاری را ارائه می‌کند. با این حال برخی از جدیدترین ویژگی‌های آن، جایی برای بهبود دارد. ویژگی برجسته درمیان Mi Band 1 و Mi Band 2، سنسور ضربان قلب آن است. در اپلیکیشن دستبند سلامتی ۲ شیائومی ویژگی‌هایی وجود دارد که سنسور را قادر به بررسی خواب می‌کند و دقت این مطالعات را افزایش می‌دهد. برخلاف بسیاری از بندهای هوشمند دیگر، ویژگی بررسی ضربان قلب Mi Band 2  تنها زمانی که فعالیت کرده، خواب هستید و یا درصورتی که آن را فعال کنید، عمل می‌کند. تمام ویژگی‌های این ذستبند شیائومی مطابق و بعضاً فراتر از انتظارات ما عمل می‌کند.
ویژگی بررسی خواب در این محصول، که در ساعت اپل هم وجود ندارد، به خوبی عمل می‌کند. این ویژگی نیازی به فعال شدن دستی ندارد و خود دستگاه تشخیص می‌دهد که از حالت ایستا به خواب رفته و دوباره فعال شده‌اید. همانند ردیاب خواب، ردیابی فعالیت هم به صورت خودکار انجام می‌شود.  زمانی که شروع به حرکت بیشتر کنید، Mi Band 2 این فعالیت افزوده را تشخیص می‌دهد و شروع به بررسی ضربان قلب شما کرده و آن را به عنوان فعالیت ردیابی می‌کند.

عمر باتری، همیشه گزینه مهمی در گجت‌های پوشیدنی است و Mi Band 2، در حالت استندبای، طول عمری در حدود ۲۰ روز دارد. اگر همیشه از آن استفاده می‌کنید، طول عمر آن حدود ۱۴ روز خواهد بود. شارژ کامل این دستبند سلامتی، تنها ۳ ساعت طول می‌کشد و شارژ کردن آن فرایند ساده‌ای دارد. البته باید دقت داشته باشید که طول عمر، می‌تواند براساس سطح فعالیت‌های شما متفاوت باشد.
بین تلفن‌های همراه اندروید و iOS، امکانات خاصی وجود دارد. در برخی تلفن‌های همراه اندروید، استفاده از Mi Band 2 در نزدیکی آن، به صورت خودکار تلفن همراه را قفل‌گشایی می‌کند. برای تلفن‌های همراه iOS، این دستبند سلامتی شیائومی به Apple HealthKit متصل می‌شود که ویژگی برتری نسبت به Fitbit است.
برای اطلاع‌رسانی‌، گزینه‌های بسیاری را ارائه می‌دهد که بسیاری از ردیاب‌ها دارند، به شما هشدار تماس‌ها و پیام‌های تلفن همراه، Whatsapp، Snapchat، Facebook و Twitter را می‌دهد و در زمانی که برای مدت طولانی بدون فعالیت باشید، ویبره می‌زند.
همچنین این دستبند هوشمند از طریق بلوتوث ۴٫۰ متصل شده و حائز استاندارد ضد آب IP67 (مناسب برای پاشیدن آب، حمام کردن و فرو رفتن در آب) است. این دستگاه ۰٫۰۴ پوند وزن داشته و بسیار سبک است. علاوه براین، مجهز به صفحه نمایش OLED لمسی بوده و به خوبی با یک ضربه عمل می‌کند.

طراحی

 

این بند، به راحتی قابل جابه‌جایی است و چندین رنگ دارد.
به صورت پیش فرض، بیشتر باندهای قابل دسترسی، سیاه، ضد عرق، سبک و مجهز به ماژول ردیابی با یک صفحه لمسی هستند.
دوندگان یا افرادی که فعالیت زیادی دارند، بسیار عرق می‌کنند. استفاده از Mi Band 2 به دلیل مواد سبکی که دارد در حین دویدن در مسافت‌های طولانی یا بلند (۵ تا ۸ مایل) باعث آزار پوست نمی‌شود (البته بعد از فعالیت، نیاز به تمیز و خشک کردن آن دارید).

 

 


بهبود بررسی و کنترل وضعیت خواب

بهبود الگوریتم گام شمار با افزایش دقت میزان راه رفتن با ارتقای سنسور سنسور شتاب سنج ADI

 

 

جمع‌بندی

آیا باید Xiaomi Mi Band 2 را خریداری کنید؟ اگر ردیاب سلامتی بسیار مقرون به صرفه‌ای می‌خواهید، قطعاً خریدی مناسب خواهد بود. این دستبند سلامتی، به اندازه کافی دقت دارد. Mi Band 2 با اخطارهای گسترده، ردیابی خواب، ضدآب بودن، بندهای قابل تعویض و عمر باتری فوق‌العاده، ردیاب سلامتی کوچک فوق‌العاده‌ای است.

 

  • ظاهری ساده و در عین حال زیبا
  • صفحه نمایش نسل جدید OLED
  • نشانگر زمان، گام شمار و ضربان قلب
  • قابل‌استفاده تا حدود۲۰ روز پس از شارژ کامل
  • داشتن دکمه‌ ۰.۰۵ میلی‌متری و باریک
  • ارتقای الگوریتم گام‌شمار برای برنامه ریزی دقیق تر توسط کاربر
  • دارای بند سیلیکونی ضد آلرژی
  • مجهز به نسل دوم بلوتوث 4
  • قیمت بسیار مناسب با قابلیت های بالا
  • ضد آب و ضد گرد و غبار
  • سازگار با بلوتوث 4.0 به بالا
  • سازگار با سیستم‌عامل iOS 7.0 و اندروید 4.4 به بالا
  • این بند کپی کیفیت بالا می باشد

 

http://s5.picofile.com/file/8285503692/qs45r47y.png

 

 

.